پخش زنده
امروز: ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ - ٢١:٢٥:٩
براساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۶، اولویت ۳۴،۴ درصد از افراد ۱۵ ساله و بیشتر در خرید پوشاک، پوشاک تولید داخل و ۷.۶ درصد پوشاک خارجی بوده است.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از مرکز آمار ایران؛ براساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۶، اولویت ۳۴،۴ درصد از افراد ۱۵ ساله و بیشتر در خرید پوشاک، پوشاک تولید داخل و ۷.۶ درصد پوشاک خارجی بوده است.
برای ۵۸ درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاک داخلی و خارجی وجود ندارد.
براساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۶:
تماشای ویترینها فروشگاههای پوشاک با ۸۱،۵ درصد بیشترین روشی بوده است که افراد ۱۵ ساله و بیشتر اظهار کردهاند که پوشاک خود را با توجه به آن انتخاب کرده اند. ۱.۳ درصد بر اساس تبلیغات محیطی، ۷ درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیکان، ۶.۲ درصد مطابق مد در جامعه، ۰.۲ درصد بر اساس مشاهده برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران، ۰.۷ درصد با توجه به شبکههای اجتماعی، ۰.۱ درصد بر اساس برنامههای ماهوارهای و ۳/۳ درصد به سایر روشها پوشاک خود را انتخاب کرده اند.