پخش زنده
امروز: -
شکایت از وضعیت راهها، در صدر تماسهای مردم اصفهان با سامانه ۱۴۱ است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛رئیس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان با اشاره به پاسخگویی به ۶۱ هزار و ۸۷۸ تماس به سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان اصفهان گفت: مشکلات راهها با ۶۴ درصد بیشترین سهم از تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ است.
مریم تاکی افزود: از مجموع ۱۸۲ هزار و ۶۲۹ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۳، ۶۱ هزار و ۸۷۸ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان اصفهان پاسخ داده شده است.
وی افزود: در مجموع این تماسها، تعداد ۱۹ هزار و ۹۱۶ شکایت ثبت شده که از این حیث رتبه سوم ثبت پس از ستاد مرکز مدیریت راههای کشور محسوب میشود.
تاکی گفت: مشکلات راهها با ۶۴ درصد بیشترین سهم از تماسهای سامانه ۱۴۱ را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حملونقل باری، مسافری، عوارضیها، امدادخودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماسها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان افزود: از مجموع ۱۳ هزار و ۹۵۷ شکایت ثبت شده که مربوط به حوزه حملونقل بوده است، ۱۱ هزار و ۵۶۱ شکایت مربوط به حوزه کالا بوده و ۱۰ هزار و ۸۸۶ شکایت پایانیافته و در حوزه حملونقل مسافری نیز ۲ هزار و ۳۶۹ شکایت ثبت شده که تمامی این تعداد در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به اینکه موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا بود گفت: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حملونقل کالا بوده و همچنین نقص فنی خودرو، تأخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نبود ناوگان مسافری در حوزه حملونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل میشوند.