پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از ثبت و رسیدگی به بیش از ۱۶ هزار پیام در سامانه امداد گاز ۱۹۴ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،جهانبخش سلیمیان گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از ۱۶ هزار تماس با سامانه امداد گاز ۱۹۴ برای انجام خدمات مختلف از جمله راهنمایی به امور مشترکین، انفجار، آتش سوزی، نصب کنتور، برخورد با شبکه گاز، نشت گاز از رگولاتور، صدای ناهنجار از رگولاتور دریافت شده است.
وی افزود: نحوه پاسخگویی در این مرکز بهگونهای است که هر فرد با تماس تلفنی، بسته به نوع سؤال یا مشکل خود، در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین شکل راهنمایی میشود. برخی از مشکلات از طریق راهنماییهای شفاهی اپراتورهای مستقر در مرکز رفع میشود و در مواردی که نیاز به حضور میدانی باشد، نیروهای امدادی به محل اعزام میشوند تا خدمات ایمن، باکیفیت و پایدار در سریعترین زمان ممکن به آحاد مختلف جامعه ارائه شود.