اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره بررسی موارد بروز علائم گوارشی در شهرستان رامیان
در پی مراجعه تعدادی از شهروندان شهر دلند با علائم گوارشی شامل اسهال، استفراغ، تب و تهوع به بیمارستان امام رضا (ع) خانببین و گزارش دو مورد فوت، تیمهای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نخستین ساعات اطلاع از موضوع، بررسیهای اپیدمیولوژیک، بهداشتی و درمانی را بهصورت شبانهروزی آغاز کردهاند.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۹:۳۷