مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت : با بهبود شرایط زراعی، شاهد افزایش چشمگیر محصول گندم در این شهرستان هستیم.
رئیس گروه مدیریت انرژی شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب غیرمجاز برق قطع و جمعآوری و در قالب طرح ملی مهتاب، ۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی احیا شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: با هدف آبرسانی کامل به شهروندان ، ۷۰ کیلومتر خط انتقال جدید و ۸۵ کیلومتر رینگ آبرسانی ایجاد و آب پایدار برای شیراز و صدرا تأمین شده است.
زیرگذر «دانشمند شهید فریدون عباسی» با هدف روانسازی ترافیک و بهبود شبکه ارتباطی شرق به غرب شیراز، به بهرهبرداری رسید .
۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز از سوی ماموران انتظامی فسا کشف شد.
وانت پیکان حامل موتور بیل مکانیکی فاقدمجوز به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در زرقان توقیف شد.
نیسان حامل ۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در مرودشت توقیف شد.
محصول گندم از بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع داراب در حال برداشت است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ۷۹ واحد صنفی در شهرستان شیراز به دلیل خودداری از پرداخت جریمههای قانونی مهر و موم شد.
مدیر کل امور عشایر فارس از اجرای برنامههای راهبردی برای تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز و جلوگیری از خامفروشی با هدف افزایش ارزشافزوده و حذف واسطهها خبر داد.